Camera rolling, action, GO!

Minst sagt hektisk dag har det varit idag, men rolig får inte glömmas bort. 
Dagen började med att sekreterare från jobbet ringde och frågade om jag och min man skulle jobba på kliniken idag..? 
 - Nej, svarar jag då vi ska till en Audiologisk dag på Radison blu hotel. 
Paniken slår mig sen att vi inte har AVBOKAT våra patienter... ILLA... (FÖRLÅÅT!!!) vi får försöka tänka att vi bara är människor, vi gör alla misstag i livet.
 
Audiologiska dagen pågick från 09.00-16.30, men jobbandet tog inte slut där.. Vi fortsatte några kvarter bort och började spela in ljudet till våra filmer. Inte vilka filmer som helst utan hörapparatsfilmer. Vi var tre personer i ett litet rum (dock med öppen dörr) och luften tog slut snabbt. Min hjärna reagera på att fnittra hysteriskt. Fnitterattacken pågick ett tag och några gånger.. :D hihi
 
Sammanfattning av dagen är ändå att det var helt underbar, jag fick ju trots allt spendera hela dagen med min älskade man!
 
 

Kommentera här: