Local shutdown -- så kan det gå när tekniken älskar en

Det kan gå väldigt illa när jag är nära teknikprylar så som datorer, mobiler etc. etc..
 
♥ Min man sitter och spelar (som vanligt) och jag sitter vid min dator bredvid och klickar runt, läser och skriver. 
♥ Plötsligt får jag bluescreen på datorn (som det tydligen heter). Datorn blir blå "typ". Måste starta om den vilket jag gör MEN jag kommer inte in i datorn något är tokfel... 
♥ Daniel måste då STOPPA hela sitt TEAM på sitt spelet för att fixa min dator (han måste inte vill jag tillägga).. Det blir local shutdown i spelet.. Men tack och lov att hans spelvänner är trevliga och tydligen tålmodiga för dom står vid "trappen" och väntar tålmodigt på att min dator ska bli fixad.. 
 
♣ Vad händer sen jo -- min man FIXAR DET!!!!! Vilken hacker (nörd) med lite hjälp av sina hacker vänner (nörd vänner) :D :D :D 
 
 

Kommentarer:

1 Bambi:

vad snällt av honom att pausa allt för att hjälpa dig ^^ Har en gamer här hemma själv så man vet ju hur inne dom kan bli i spelen.

Svar: ja eller hur :D åh hihi då vet du precis hur det är! :D
Dijana Landälv

2 Emma Broberg :

Haha åh nej, vilken tur att det gick bra tillslut!

Svar: jaa det var skönt att han kunde fixa det! :D
Dijana Landälv

Kommentera här: